FOLLOW BLOG

Tuesday, 5 June 2012

HAPPY BIRTHDAY KIM HYUN JOONG..!!!








Hari nih ary jadi KIM HYUN JOONG...
harap-harap 1 ary dapat tengok konsert dya...
kalau dapat tengok konsert dya & group (SS501) dya 
lagi best.....
apa - apa pon...

SS501 FIGHTING..!!!!



Monday, 12 March 2012

HAPPY BIRTHDAY..!!!!!




hoho....
ary nih birthday dya
yang ke-21..
hah...x taw apa nak ckp dah....
soo...
HAPPY BIRTHDAY..!!!!

Sunday, 11 March 2012

sedyeh....


hah....
apa boleh buat....
kecederaan kat  bahu chong wei 
telah membuat dya terpaksa
tarik diri pada set ke-2

mmm....agak kecewa gak aq
bila dya tarik diri...
sbb semalam first time tengok dya tarik diri.....
mmm...nak buat cam mna....
klau aq jadi dya....
mungkin aq pon tarik diri gak....
papapon....
tahniah gak buat chong wei sbb 
dapat masok final...
usaha untuk OLIMPIK arhh...
kasi dapat emas...



vs




arhh...!!!!!
depa 2 nih slalu buat bulu roma aq meremang.....
cuak lerr...
mlm nih 22 musuh nih nak lawan.....

PA2 PON...
AQ TETAP SOKONG
LEE CHONG WEI...!!!
yah....
GO CHONG WEI GO.....
MALAYSIA BOLEH....!!!!

HAPPY BIRTHDAY..!!!!!




ARY NIH BIRTHDAY DYA.....
WALAU AQ X MINAT SANGAT...
TPI DYA NIH LEADER GROUP U-KISS
SOO....
HAPPY BIRTHDAY KE 22 !!

Saturday, 10 March 2012

fobia..???

semalam aq mimpi pasal hantu...
hantu tu ada kat umah aq....
slalu ikut aq......
hah...!!!
malas nak cita.....
papa pon.....
smapai sekarang aq rasa mimpi tu macam
benda betoi yg jadi kat aq semalam.....
memang cuak gila....
setiap masa dok terbayang ja......
abis cita...aq tengah takot gila ni......
tdi kat umah x ada orang...... jantung aq bergetar
sbb aq terbayang pasal mimpi tu....
pastu adik aq balik.... aq rasa ok dah sikit......

nice photo.....like it 3x

aq nak lepas geram....
tpi xtaw nak bt apa....
nangis atau bt benda laen......
APA NAK BUAT...!!!!!
hah.....
aq dah x ada hala tuju dah skrang nih....
nak buat apa pon cm x ada semangat...
sejak aq dengar ayah aq ckp benda tu.....
masa kat kolah....
aq dok bayang....
kat umah nak bt apa....
tpi 1 pon x jadi......
soo.....
aq rasa semua budak yg dok asrama.....
best time ibu bapa mai ambik dya ja.....
time dok kat umah...
hampeh....boring gila.....

Saturday, 11 February 2012

outing

hah...
skrang time outing....
sat g nak masok balik dlm pkl 5:40 ptng nih larh kot.....
aq outing kat umah ja.....
malas nak keluar kangar......

adoi...!!!! 
2 minggu g nak tunggu outing pulak....
dah larh minggu depan ada merentas desa....
harhhhh...!!!!!!

papa pon....sebelom pulang bermalam nnti....
bnyak cabaran gakk.....
1. merentas desa
2. exam....
hah.....terpaksa larh bt semua tu....
tpi hati masih x iklas larh.......

Monday, 23 January 2012

23 / 1 / 2012

kelmarin masa nak balik dari umah tok aq.....
adik aq sorang nih nak buka bumbung kereta.....
ayah aq x bagi...dya cakap dah buka air-con cukup larh......
adik aq nak buka juga......
pas2...adik aq sorang g cakap : larh....buka bt apa... nnti air-con keluar.....
adik aq nak buka jugak......
adik aq sorang g cakap : x payah larh...nnti matahari masokk.......

conclusion : air-con & matahari ada kaki ka yg boleh keluar masok kereta....???

hahahaha.........mr bean pon x keluar lagi ayat tu.....

James Baum - Dirinya Sebenar



suara macam ARIL AF7 kot.....

Saturday, 21 January 2012

kiamat

ramai owng yg berkata kiamat mungkin berlaku pada tahun nih tahun 2012.....
Tpi itu hanya mungkin kan....
okeyh...
kat cini aq nak kongsi sikit larh pasal kiamat nih.....
cerita nih aq dengar kat sekolah aq......
cam nih.....
banyak petanda yg menandakan kiamat sudah dekat antaranya :
1) ada sebuah tasik di sebelah timur akan kering...
2) imam mahdi hidup
3) kemunculan dajal...
ok....ada seorang nih....dya pergi ke belah timur untuk mengkaji pasal tasik tu.....
dan dya dapati ada sebuah tasik disana telah kering sebanyak 90 %...
dan dya juga telah jumpa imam mahdi. dya berkata umur imam mahdi tu sudah 13 tahun....
imam mahdi akan menginggal dunia apabila cukup umur iaitu mungkin umur 18 hingga 20 tahun...
apabila cukup umurnya...kiamat mungkin akan berlaku....
skrang 1 pentanda lagi yg belom ada ialah kemunculan dajal....
soo...kemungkinan besar kiamat x berlaku pada tahun nih....
tpi seorang itu telah mejangka bahawa mungkin belaku kiamat berlaku pada tahun 2018.....


p/s : jangan terlalu percaya dan yakin kiamat tu akan berlaku pada tahun 2018 kerana itu hanya jankaan sahaja  dan Allah tidak pernah memberi tahun hambanya bila kiamat akan berlaku bahkan Nabi Muhammad sendiri pon x tahu bila kiamat itu akan berlaku.....jadi kiamat itu akan berlaku bila masa2 sahaja.... 
banyak2 kan larh membuat ibadah dan kebaikan.....





tetiba ja rasa nak jejak kaki kat Taiwan.....
dari dulu smpai skrang tu ja cita2 aq......
sooo..... aq dah start kumpol duit.....

1) buat beli tiket pegi balik.....
2) buat tempah hotel
3) buat belanja....

Friday, 20 January 2012




  haha....aq dah dapat benda nih dah...!!!!!
  dah lama aq cari benda nih......
   baru kelmarin aq dapat beli.....
   best ooo.....!!!!!

   MEMANG TERBAIK..!!!














                 

Sunday, 1 January 2012

korang semua kene ingat nie...
DOSA MENINGGALKN SOLAT SETIAP WAKTU - 

SUBUH: Dia akan disiksa selama 60 tahun didalam neraka. - 
ZUHUR: Dosanya seperti membunuh 1000 jiwa orang Islam. - 
ASAR: Dosanya sprti mruntuhkn ka'bah. - 
MAGHRIB: Dosanya seperti berzina dengan orang tua sendiri. - 

ISYA': Allah tidak redha ia hidup di bumi Allah & di segerakan agar ia mencri tempat lain.
ahh.....
nih yg malas nak tengok ceta kat Youtube.....
klau x paam kena buka google transle......
malas nak clik2.... tenet lambat......