FOLLOW BLOG

Monday, 23 January 2012

23 / 1 / 2012

kelmarin masa nak balik dari umah tok aq.....
adik aq sorang nih nak buka bumbung kereta.....
ayah aq x bagi...dya cakap dah buka air-con cukup larh......
adik aq nak buka juga......
pas2...adik aq sorang g cakap : larh....buka bt apa... nnti air-con keluar.....
adik aq nak buka jugak......
adik aq sorang g cakap : x payah larh...nnti matahari masokk.......

conclusion : air-con & matahari ada kaki ka yg boleh keluar masok kereta....???

hahahaha.........mr bean pon x keluar lagi ayat tu.....

James Baum - Dirinya Sebenar



suara macam ARIL AF7 kot.....

Saturday, 21 January 2012

kiamat

ramai owng yg berkata kiamat mungkin berlaku pada tahun nih tahun 2012.....
Tpi itu hanya mungkin kan....
okeyh...
kat cini aq nak kongsi sikit larh pasal kiamat nih.....
cerita nih aq dengar kat sekolah aq......
cam nih.....
banyak petanda yg menandakan kiamat sudah dekat antaranya :
1) ada sebuah tasik di sebelah timur akan kering...
2) imam mahdi hidup
3) kemunculan dajal...
ok....ada seorang nih....dya pergi ke belah timur untuk mengkaji pasal tasik tu.....
dan dya dapati ada sebuah tasik disana telah kering sebanyak 90 %...
dan dya juga telah jumpa imam mahdi. dya berkata umur imam mahdi tu sudah 13 tahun....
imam mahdi akan menginggal dunia apabila cukup umur iaitu mungkin umur 18 hingga 20 tahun...
apabila cukup umurnya...kiamat mungkin akan berlaku....
skrang 1 pentanda lagi yg belom ada ialah kemunculan dajal....
soo...kemungkinan besar kiamat x berlaku pada tahun nih....
tpi seorang itu telah mejangka bahawa mungkin belaku kiamat berlaku pada tahun 2018.....


p/s : jangan terlalu percaya dan yakin kiamat tu akan berlaku pada tahun 2018 kerana itu hanya jankaan sahaja  dan Allah tidak pernah memberi tahun hambanya bila kiamat akan berlaku bahkan Nabi Muhammad sendiri pon x tahu bila kiamat itu akan berlaku.....jadi kiamat itu akan berlaku bila masa2 sahaja.... 
banyak2 kan larh membuat ibadah dan kebaikan.....





tetiba ja rasa nak jejak kaki kat Taiwan.....
dari dulu smpai skrang tu ja cita2 aq......
sooo..... aq dah start kumpol duit.....

1) buat beli tiket pegi balik.....
2) buat tempah hotel
3) buat belanja....

Friday, 20 January 2012




  haha....aq dah dapat benda nih dah...!!!!!
  dah lama aq cari benda nih......
   baru kelmarin aq dapat beli.....
   best ooo.....!!!!!

   MEMANG TERBAIK..!!!














                 

Sunday, 1 January 2012

korang semua kene ingat nie...
DOSA MENINGGALKN SOLAT SETIAP WAKTU - 

SUBUH: Dia akan disiksa selama 60 tahun didalam neraka. - 
ZUHUR: Dosanya seperti membunuh 1000 jiwa orang Islam. - 
ASAR: Dosanya sprti mruntuhkn ka'bah. - 
MAGHRIB: Dosanya seperti berzina dengan orang tua sendiri. - 

ISYA': Allah tidak redha ia hidup di bumi Allah & di segerakan agar ia mencri tempat lain.
ahh.....
nih yg malas nak tengok ceta kat Youtube.....
klau x paam kena buka google transle......
malas nak clik2.... tenet lambat......